Често Задавани Въпроси

Какво трябва да направя, ако съм забравил паролата си?

Ако си забравил паролата си, може незабавно да получиш нова парола, като използваш опцията за забравена парола. Ако срещнеш някакви проблеми, нашият супер любезен екип за поддръжка ще ти помогне в реално време чрез чат - оранжевата икона в долната част вдясно на тази страница ще отвори чат прозорец. Или можеш да пишеш на имейл [email protected]

Честни ли са игрите?

В Topwin поддържаме честна игра според най-високите стандарти и предоставяме на нашите играчи само най-доброто от водещи и проверени доставчици на игри. Не на последно място, всички игри притежават необходимите сертификaти - за генератори на случайни числа и за RTP.

Мога ли да играя казино игри, без да харча пари?

Да, всички потребители могат да се упражняват или да играят любимите си игри без риск от реална загуба на пари. Просто щракни върху бутона „Демонстрация“, за да заредиш играта в демо режим.

Какво се случва, ако играта, която играя, замръзне по средата на рунда?

Ако играта замръзне, докато играеш, последният ти рунд може да остане незавършен. Въпреки това, поради факта, че играта се играе на сървъра, печалбите, ако има такива, се добавят към твоя баланс.

Не мога да стартирам казино играта, когато щракна върху връзката. Какво трябва да направя?

Първо, моля, провери твоите версии на Flash и Java. За да играят някоя от игрите, играчите трябва имат най-новата версия на Java и Flash, инсталирани на устройствата си. Второ, провери интернет връзката си, защото може да се е загубила. Трето, моля, изчисти кеша и бисквитките на браузъра си, рестартирай браузъра и опитай отново. В случай, че все още не работи, свържи се с нашия екип за поддръжка. Ние ще намерим решение на този проблем!

Защитена ли е цялата ми информация в казиното?

Ние използваме най-добрите и иновативни технологии, 128-битово Secure Socket Layer криптиране и PGP включен протокол, за да се гарантира безопасно и сигурно прехвърляне на данни.

Как да подам документите си? Къде мога да видя състоянието на документите си?

За да качиш необходимите документи, отиди в личния си профил и щракни върху раздела „Документи“. Моля, имай предвид, че размерът на файла не трябва да надвишава 2 MB. Допустимите файлови формати са pdf, gif, jpeg, jpg, bmp, png и tif. След като документите бъдат качени, моля, изчакай, докато ги проверим и потвърдим твоята сметка. Можеш да видиш статуса на твоите документи, като щракнеш върху раздела „Документи“.

Мога ли да затворя акаунта си за определен период от време?

Да. Имаш възможност да си вземеш почивка или да се самоизключиш за определен период от време в твоя личен профил. Можеш и да се обърнеш към нашия екип за поддръжка да затвори твоя акаунт с възможност да го отвориш отново по-късно. Просто се свържи с тях директно чрез LiveChat или изпрати имейл до [email protected] Те ще направят всичко необходимо възможно най-бързо.

Ние използваме бисквитки, за да подобрим вашето изживяване. Използвайки нашия уебсайт, вие приемате нашите Политика за бисквитки.